დღე-1 ტრენინგის დასაწყისში ტრენერმა გაგვაცნო პროექტების მნიშვნელობაზე. გავეცანი 21-ე საუკუნის უნარები. ვისწავლე ფაილების გაგზავნა
დღე-2 ვისწავლეთ როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ეფექტურად სწავლების პერიოდში და მოსწავლეთა სწავლის შესაფასებლად გავარკვიეთ პროექტებით სწავლების უპირატესობა.შევქმენით პორტფოლიოს საქაღალდე და შევინახეთ ფაილები. პროექტთან დაკავშირებით რესურსად შევქმენით ბუკლეტები.
დღე-3 გავარკვიეთ პროექტის ეფექტურად დაგეგმვისათვის საჭირო სტანდარტები და ინდიკატორები. ჩამოვაყალიბეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი საკვანძო კითხვები, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას და ჩავიტანეთ პროექტის შაბლონში.
დღე- 4 ტრენინგის დასაწყისში გავაკეთეთ წინა ტრენინგ-დღის რეფლექსია.ტრენერმა შეამოწმა საშინაო დავალება და მოგვცა მითითებები. ეს დღე ძალიან ნაყოფიერი იყო ჩვენთვის. გავეცანი დროში გაწერილი შეფასების გეგმას.
ვნახეთ პრეზენტაციის ნიმუში და მოგვცა საშინაო დავალება
დღე-2 ვისწავლეთ როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ეფექტურად სწავლების პერიოდში და მოსწავლეთა სწავლის შესაფასებლად გავარკვიეთ პროექტებით სწავლების უპირატესობა.შევქმენით პორტფოლიოს საქაღალდე და შევინახეთ ფაილები. პროექტთან დაკავშირებით რესურსად შევქმენით ბუკლეტები.
დღე-3 გავარკვიეთ პროექტის ეფექტურად დაგეგმვისათვის საჭირო სტანდარტები და ინდიკატორები. ჩამოვაყალიბეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი საკვანძო კითხვები, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას და ჩავიტანეთ პროექტის შაბლონში.
დღე- 4 ტრენინგის დასაწყისში გავაკეთეთ წინა ტრენინგ-დღის რეფლექსია.ტრენერმა შეამოწმა საშინაო დავალება და მოგვცა მითითებები. ეს დღე ძალიან ნაყოფიერი იყო ჩვენთვის. გავეცანი დროში გაწერილი შეფასების გეგმას.
ვნახეთ პრეზენტაციის ნიმუში და მოგვცა საშინაო დავალება
Комментариев нет:
Отправить комментарий